середу, 31 липня 2013 р.

Добра книжка для поганих дівчат


Ну ось, щоб не вдавати з себе знавця літератури, напишу про цю книжку дуже коротко: якби мені захотілося написати щось підліткове, то я б хотіла, щоб це була саме така книжка, як "Щоденник поганого дівчиська" литовської письменниці Крістіни Гудоніте.


Щоб героїня місцями була ідіоткою, щоб багато читала й писала, щоб помилялася, як 15-річна Котріна, й закохалася у старшого на 12 років скрипаля, щоб у неї, здавалося б, усе було погано (я ще на тому місці, де погано, ще читаю), але ж читач знатиме, що все буде добре. Тільки якби я писала цю книжку, то її героїня менше курила б, бо я не курю, я ж правильна дівчинка, хоч і Нечитайко :)

Тут є все, що має бути в молодіжному романі, але цього всього не забагато. Особливо мені запала в душу лінія зі старенькою акторкою, яка доживає віку сама, нікому не потрібна. Добра така книжка, шкода, що мені раніше такі речі не траплялися, у мої п’ятнадцять.

Кристина Гудоните. Дневник плохой девченки / Пер. с литовского Александры Васильковой. — Москва: Самокат, 2013. — 256 с.

Немає коментарів:

Дописати коментар